Klacht: Nieuwe simkaart fout in het systeem

op 08 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Beste mevrouw/meneer,

vorige week dinsdag heb ik een nieuwe simkaart besteld omdat ik mijn mobiel ben kwijtgeraakt. Deze zou binnen twee werkdagen worden opgestuurd maar deze heb ik nooit ontvangen. Ik heb gisteren (een week later) gebeld naar hollandsnieuwe om mijn simkaart te cancellen zodat ik er zelf een kon gaan halen bij belcompany. Nu kwamen ze er in de winkel achter dat mijn nieuwe simkaart vast in het systeem zit waardoor deze niet geactiveerd kan worden. Nu heb ik al meerdere malen de klantenservice van hollandsnieuwe bereikt, en ook de mensen van belcompany, alleen niemand kan mij vertellen hoelang het gaat duren voordat ik mijn simkaart kan gebruiken. Ik weet nu niet of dit uren, dagen of zelfs weken kan gaan duren.

Als ik weet hoelang het nog gaat duren voordat deze fout is opgelost, en het liefst dat dit software probleem wordt opgelost zodat ik weer bereikbaar ben. Ik wacht nu al anderhalve week op mijn nieuwe simkaart, terwijl dit volgens de site binnen 2 werkdagen geregeld zou moeten zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LuukdeVries