Klacht: Nieuwe sim kaart activeren lukt niet

op 07 oktober 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet een nano-sim hebben voor mijn nieuwe telefoon. Deze aangevraagd bij Hollands Nieuwe en de volgende dag ligt hij al op de mat.
Activeren moet via je account en dan op activeren simkaart klikken. Kan 2 uur duren staat er bij. Ik wacht nu al bijna 3 uur en kan nog steeds niet bellen, internet op de telefoon is al wel mogelijk. Aangezien ik ZZPer ben is het erg belangrijk voor mij dat ik ook bereikbaar ben ook in het weekend.

Gewenste Oplossing:

Het zou prettig zijn als ik weer kan bellen en bereikbaar zou zijn.
Want ook mijn oude telefoon is nu uitgeschakeld, goed geregeld hoor Hollands Nieuwe.Als alles werkt zijn alle providers goed, je merkt alleen als het niet werkt hoe goed je eigen provider eigenlijk is. Nou Hollands Nieuwe is niet te bereiken, je kan mailen staat op de website en ze proberen dan binnen 2 weken te antwoorden. Fantastisch wat een service.....!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rina1965