Klacht: nieuwe Samsung J3, na 2 dagen gebarsten LCD scherm

op 29 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb bij de Mediamarkt in Venlo op 15 juni jl. een Samsung J3 gekocht. En welgeteld 2 dagen laten zit er ineens een barst onder het beeldschermglas. Bij uw filiaal werd door uw medewerker toegezegd dat de reparatie onder de garantie valt en zo te zien is dat het niet mijn schuld was. Er waren verder immers ook geen beschadigingen te zien. Tot mijn grote verbazing verklaart nu uw reparateur Dynafix, dat de breuk door val-, stoot- of druk is ontstaan en dat het daarom niet onder de garantie zou vallen. Dit is wel een heel makkelijke manier om onder uw garantieverplichtingen uit te komen. Ik ben het hier niet mee eens en maak hier dan ook formeel bezwaar tegen.

Zoals ik heb aangegeven heb ik de smartphone steeds in een beschermhoesje in mijn broekzak gedragen. Na het opladen op de tweede dag zat er plotseling een barst in het scherm onder het beeldschermglas.

Ik stel mij op het duidelijke standpunt dat de telefoon al stuk was ten tijde van de aankoop (het gebrek ontstond niet door mijn toedoen) en op basis daarvan moet Mediamarkt kosteloos tot reparatie overgaan.

Verder maak ik bezwaar dat Dynafix het toestel niet kosteloos wil repareren, zoals wel zou moeten, maar een forse prijsopgave deed. Ik ga hiermee dus niet akkoord. Ik stel voor dat Mediamarkt zorgt draagt voor een kosteloze reparatie van de telefoon. Voor zover vereist sommeer ik Mediamarkt hiertoe.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door semmy94