Klacht: Nieuwe lenzensoort

op 18 april 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn abonnement voor maandlenzen is omgezet naar een nieuwe lenzensoort.
Dit bevalt mij totaal niet, de lenen irriteren vreselijk!
Ik wil graag mijn oude soort terug, is dit mogelijk?
Anders moet ik op zoek naar een andere winkel hiervoor.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn oude soort weer kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door Vossestaart