Klacht: Nieuwe internetbankieren

op 29 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 30 januari 2014 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare op 30 januari telefonisch contact gehad met de klant.
De klant heeft aangegeven hoe hij het nieuwe Internet Bankieren ervaart. Dit hebben we geregistreerd en doorgestuurd naar onze ontwikkelaars van Internet Bankieren.

Alle klachten die gemeld zijn door A.W.H. Bruijsten