Klacht: Nieuwe dienstregeling 2020

Kwakkies op 12 december 2019 over U-OV in de categorie Openbaar Vervoer

Verdwijnen van lijn 66 word als reden gegeven dat de Liesbosch vertragend is dat is níet zo want komt altijd te laat aan uit Nieuwegein dus daar is de Liesbosch geen schuld aan .Ik vind het erg dat het industrieterrein gemeden word en naar twee uitersten moet lopen via een drukke rotonde of P r Westraven.Wat ik ook erg vind dat de kwartier dienst voor 18.00 uur is afgelopen en dat degene die tot 18.00 uur werken 24 minuten moeten wachten voordat er een bus komt met als gevolg de aansluiting mis met de trein dus nog later thuis en ik vraag me af of er ook rekening is gehouden met de komst van de Jumbo met veel werknemers waarvan re ook ongetwijfeld met de bus komen ? De buskaartje worden steeds duurder maar de verbindingen steeds slechter.

Als er een busrit tussen komt zoals die nu is 18.09 uur dan sluit dat ook beter aan met de trein

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over U-OV

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over U-OV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwakkies