Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds deze week de nieuwe dienstregeling is ingegaan loopt niks meer. De treinen sluiten niet goed aan waardoor je de overstap mist. De bus vertrekt opdezelfde tijd als dat de trein aankomt dus die haal je nooit. Dan kom je overal te laat.

Gewenste Oplossing:

Als de dienstregeling beter geregeld is. Alles aansluit en je gewoon optijd kan komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Beste Sfranssen, Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sfranssen

11 maanden geleden - Hallo, Ik heb de trein vanauit chevremont naar sittard en moet daarbij overstappen op intercity in heerlen naar enkhuijzen. Dan vanaf sittard met de bus naar sportzon bus 37 of 34 Met vriendelijke groet Shannon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sfranssen,

Dank je wel voor het doorgeven. Ik zal er intern een melding van maken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Sfranssen