Klacht: Nieuwe bril spoorloosop

op 09 september 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 31-08-2016 is mijn nieuwe bril verzonden vanaf het hoofdkantoor naar hun winkel aan het loo in den haag
Deze is daar nooit aan gekomen
het lijkt mij dat als mijn bril in een verkeerde winkel terecht komt,
dat deze hem doorstuurt naar de goede winkel
dus niet, en ik mag nu wachten tot 20-09=2016 op me bril
als het deze keer wel goed gaat.
dit was dus mijn laatste bril van Hans Anders

Gewenste Oplossing:

ik wil gewoon mijn bril, met de meeste spoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 09 september 2016 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tiemenj