Klacht: Nieuwe betaalpas ontvangen duurt onnodig lang

op 23 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na automatische blokkade van mijn huidige betaalpas zou er binnen 5 wekdagen een nieuwe pas opgestuurd worden. Na een week heb ik nog niks ontvangen. Ik heb hier al eerder telefonisch contact over gehad.

Gewenste Oplossing:

Binnen maximaal 2 werkdagen een nieuwe betaalpas ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 augustus 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thomas,

Wat vervelend dat je je nieuwe Betaalpas nog niet ontvangen hebt! Ik kan me voorstellen dat je erop zit te wachten. Mijn excuses hiervoor.
Normaal gesproken hoor je de nieuwe Betaalpas inderdaad binnen 5 werkdagen binnen te hebben en in de praktijk is dit vaak nog sneller.

Wanneer je de Betaalpas niet binnen deze termijn ontvangen hebt, dan is het belangrijk dat je telefonisch contact opneemt met 020 22 888 00. De kans is namelijk groot dat de Betaalpas wel verstuurd is, maar bijvoorbeeld verkeerd bezorgd is door de post. In dat geval blokkeren we de nieuwe Betaalpas en sturen we nog eens een nieuwe toe.

We zien je telefoontje tegemoet, alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door thomgre