Klacht: nieuwe bankpas werkt niet

op 18 mei 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Ik heb een tijd geleden 2 nieuwe bankpassen aangevraagd. De heb ik 2 keer kunnen gebruiken en daarna werkte ze niet meer met pinnen en de raboscanner. Ik heb toen weer 2 nieuwe passen toegestuurd gekregen. Weer even later werkte er een niet meer en de andere soms wel en soms niet. Ik heb weer een nieuwe pas gekregen voor degene die niet werkte. Deze heb ik nog niet gebruikt. Toen ik hem in de raboscanner stopte kreeg ik weer de foutmelding 715. Bij de andere pas krijg ik deze melding ook. echter als ik hem iets naar achter buig dan doet deze het. Wel heb ik vaker problemen met betalen met deze pas. Mijn creditcard doet het overigens prima in de scanner. Ik bewaar de pasjes in een hoesje ver van mijn telefoon. Van de rabo krijg ik te horen dat het waarschijnlijk aan mij ligt. Ik heb met mijn oude pasjes nooit problemen gehad en had deze vele jaren.

Als ik eindelijk goed werkende passen krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pesego