Klacht: Nieuwe auto kras op de velg

op 07 september 2016 over Pon importeur in Leusden in de categorie Autodealers

Geacchte heer/mevrouw,

Ondanks ik een nieuwe auto heb gekocht. En er blij mee ben kwam ik er vandaag achter dat de linker voor velg een kras op zit. Ik heb gisteren alleen de auto afspoten met hogedruk reiniger. Ik denk dat de auto zo aan mij afgeleverd is en dat ik het nu pas zie. De auto komt van autobedrijf Jan Benschop vandaan maar hun zeggen dat ze van niks af weten. Het is ook maar net hoe de wiel gedraaid staat als de kras naar de lucht staat kan je het inderdaad niet zien nee. Tot dat ik er achter kwam naar het afspoelen van de auto wat er op de wiel zit.
Ik heb mijn verzekerings maatschappij ook gesproken en die zeggen dat het alleen met afspoelen niet kan. En dat het waarschijnlijk al gewoon op de velg zat.

Ik hoop dat jullie dit voor mij op kunnen lossen als volkswagen zijnde.
En ik hoor graag snel van jullie, want ik baal enorm ervan de auto is net nieuw gekocht!

Robert Copier.

Ik ben tevreden als ik een nieuwe velg krijg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pon importeur in Leusden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pon importeur in Leusden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertcopier