Klacht: Nieuwe Audi wordt niet geleverd

Jensdr op 28 april 2020 over Pon importeur in Leusden in de categorie Autodealers

Beste Pon,

Eind december 2019 hebben wij een nieuwe Audi e-tron besteld. Die liep al in bestelling door Vallei Autogroep Veenendaal, we zouden de Audi dan in februari in ontvangst kunnen nemen werd ons toen verteld. Nu is het ondertussen 28 april en steeds krijgen wij een telefoontje van de verkoper die niks vanuit Audi te horen krijgt. we hebben ongeveer anderhalve maand geleden te horen gekregen dat deze op transport zou zijn. We zouden heb dan ergens eind maart krijgen. Het zal best kunnen dat zo’n auto vertraging heeft, maar het ergste van dit alles is dat we gewoon helemaal niks horen. We weten niks. Vandaar deze klacht. Ik hoop dat erg dat er contact opgenomen wordt vanuit Pon Leusden, als het goed is staat die daar namelijk.

Als er contact opgenomen wordt vanuit Pon om deze zaak op te lossen. Al weten we hoe de stand van zaken is. Het wachten op onze mooie nieuwe auto begint nogal lang te worden dan wat ons verteld is. Ik vind dit een erg grote tegenvaller want we zijn anders gewend van Audi.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pon importeur in Leusden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pon importeur in Leusden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jensdr