Klacht: nieuwe abonnement niet actief op afgesproken datum, prepaid wel afgesloten

op 12 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn prepaid om laten zetten naar een start-M abonnement. 4 mei heb ik nieuwe SIM kaart ontvangen en 9 mei zou deze geactiveerd zijn. prepaid kaart is 9 mei wel gedeactiveerd maar de nieuwe SIM kaart is niet actief. Kan nu dus niet meer bellen en niet meer bereikbaar. Ik heb 10 mei gebeld, er was een fout gemaakt. duurt 10 tot 15 werkdagen om dit te herstellen en alsnog te activeren.

Ik heb toen gezegd om het abonnement maar op te zeggen en mijn prepaid kaart weer actief te maken. 3 x raden, dat duurt idd ook 10 to 15 werkdagen.
Wat een log sloom bedrijf is Vodafone. Bedankt Vodafone

Gewenste Oplossing:

meteen activeren van SIM kaart plus compensatie van de dagen dat ik niet meer bereikbaar was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hc4000