Klacht: Nieuw toestel kapot en reparatie duurt weken en weken!!!

op 14 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 21 februari hebben wij voor onze dochter in het filiaal van de Mediamarkt in Zaandam een Samsung Galaxy S5 NEO G903 Silver aangeschaft. Na 7 weken stopte te telefoon er spontaan mee. Op 7 april hebben wij de telefoon ter reparatie aangeboden. De medewerker (Mediamarkt Zaandam) constateerde dat er niets aan de buitenkant van de telefoon qua schade etc. Te zien was. Alleen het de extra glascover had een breukje. Op 18 april, kregen wij van het servicecontract Techrepair logistiek het bericht dat de telefoon drukschade had. iets wat wij buitengewoon vreemd vinden. De reparatiekosten bedroegen 156,90!! Zwaar verbaasd maar zonder andere mogelijkheden hebben wij toegestemd in de reparatie. Inmiddels is het 14 mei en hebben wij reeds 5 maal op verschillende momenten naar uw filiaal gebeld hoe het er voor staat. Iedere keer werd aangegeven dat men zou terugbellen maar tot op heden niets!!! Ik hoop dat u begrijpt dat wij het helemaal spuugzat zijn. Wat een slechte service!!! Ook hebben wij totaal geen vertrouwen in de geconstateerde drukschade. Het toestel was in perfecte staat! Hier zullen wij als het toestel ooit nog terug komt nog een second opinie op laten uitvoeren omdat wij een groot aantal foto’s hebben van het toestel voordat het ter reparatie werd aangeboden.

Wij zijn tevreden wanneer het toestel zsm gemaakt wordt en u ons op een behoorlijke manier op de hoogte houdt. Over de kosten en het onderzoek naar de schade gaan wij zelf nog onderzoek verder naar laten doen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toetje6715