Klacht: nieuw onderdeel vrijdag 14-07-2017 besteld

op 17 juli 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

goedeavond dhr, Ik heb vrijdag 14-07 een onderdeel voor mijn wasmachine besteld maar ik kwam er vanochtend achter dat jullie helemaal niks gedaan hebben en dat vind ik zeer triest na ongeveer 20 telefoontjes gepleegd te hebben is er niks geregeld ik heb contact met fa vlot niks binnen van een order.
ik ben vanmiddag door een dame gebeld dat rond 2 uur het helemaal voor elkaar zou zijn ik heb er tijd tussen laten zitten en rond half 5 gebeld weer niks binnen ik word er moedeloos van en zeer verdrietig .

als mijn wasmachine gemaakt kan worden mevr. schellevis sneekermeer 33 2993 rl barendrecht email adres d.schellevis@hotmail.com tel 0618502971 dat gaat een beetje moeilijk een video sturen mijn wasmachine is net een vliegtuig na anderhalf jaar mijn wasmachine te hebben dus je snapt wel dat ik daar niet blij mee ben. en ontzettend boos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Reactie van de melder van de klacht Schellevis53

4 weken geleden - Erg jammer hoe jullie met een klacht omgaan

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schellevis53