Klacht: Nieuw .blijkt oud.

op 21 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Discolamp op bol.com besteld.Zag er leuk uit, met show.usb voor muziek enz ..150. Maar dan heb je ook wat.Altijd goede ervaringen gehad.

Doos kwam..tss Geen orginele verpakking.geen boekjes/garantiebewijs.geen bediengs paneel.Gewoon kartonnen doos,met erin gefrommeld 1 lamp.Gewoon open,en los.Kan zo bij de vuilnis grrr.

Jaren was het prima,maar dit IS oplichting,ook na contact. Was ander bedrijf?? ..zelf contact zoeken. en retourkosten 7.50 ook zelf betalen. Spreek ik WEL met BOL.COM?

Bevestigings mail,dat het HELE bedrag per direct geretouneerd.wordt. En geen tweedehands spullen meer!!!

Staat nu ook op de site .Houd uw Naam hoog. Dit gaat niet goed ..Valt onder oplichting .

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Heeft op 21 januari 2014 om 09:39 geantwoord

Nu dit was een hele andere ervaring, Echt weer de oude BOL.COM. Zeer vriendelijk,excuses....ze storten het bedrag onmiddelijk terug. En zelf een cadeau voor de troubles :). Dank aan Klacht .nl En aan Marieke van Bol.com. houden zo !! :)

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 januari 2014 om 10:31 geantwoord

Geachte heer,

Zojuist is er telefonisch contact met u geweest voor een passende oplossing.

Bol.com Webcare team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana123