Klacht: Nieuw Abn amro website erg slecht

op 19 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 januari 2014 om 13:44 geantwoord

Op 20 januari vanuit ABN AMRO Webcare de klant een privébericht verstuurd. In dit bericht staan een aantal stappen die de traagheid van Internet Bankieren kunnen verhelpen.

- Typ www.abnamro.nl in de adresbalk
- reset de internetbrowser
- verwijder de browsergeschiedenis en cookies

Bij blijvende problemen kan de klant telefonisch contact met ons opnemen via 0900-9216. De afdeling Internet Bankieren is dagelijks bereikbaar van 08.00 - 23.00 uur.
De klacht dat het vernieuwde Internet Bankieren slecht is, hebben we doorgegeven aan de ontwikkelaars van Internet Bankieren. Het is niet mogelijk om het oude Internet Bankieren terug te zetten.

Heeft op 27 januari 2014 om 09:13 geantwoord

Nee totoaal niet opgelost. Er word mij gevraagd om op andere manieren internetbankieren te proberen. Maar niet opgelost. Extreem traag en bij elke klik krijg ik een paar seconden een vaste beeld. En het gebruikt vaak als ik snel bepaalde knopjes intik, dan ik een foutmelding van abn krijg. Heb daar fotos van gemaakt

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN Amro beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Systeembeheerder