Klacht: Niets te krijgen voor de xxl avance pan

op 18 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb de pan gekocht, zat een dubbellaags in maar zonder saté pennen,heb het gemeld bij Philips en die begrepen (na vele uitleggen) mijn probleem. Werd beloofd de saté pennen op te sturen, maar tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een nieuw dubbellaags toegestuurd maar dan voor de xl pan, nu breekt mijn klomp, heb vele malen uitgelegd dat het om de xxl pan ging en krijg tot mijn verbazing dit hele nieuwe rekje maar deze is te klein. Vroeg alleen maar om de pennen (voor XXL). Maandag dan maar weer bellen en kijken of ze mij nu wel de goede pennen kunnen bezorgen. Mijn tweede probleem is dat er totaal niets maar dan ook niets voor deze pan te verkrijgen is.

Als ik daadwerkelijk de goede pennen krijg die ze vergeten zijn in de doos te stoppen, en als ik wel attributen voor deze pan kan krijgen om mijn recepten uit te voeren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marian Van Loon