Klacht: niets ontvangen

op 22 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 6 weken geen folders meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als wij wekelijks de folders weer krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Timmers,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. Telefonisch gaf u al aan dat u weer 2 weken de folders ontvangen heeft. Laten we hopen dat de bezorging zo blijft. Mocht er toch weer iets mankeren aan de bezorging dan horen wij dat graag via www.spotta.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Heeft op 07 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Ruim 2 maanden voor een oplossing vind ik wel een beetje lang

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer Timmers, Er is wat verloop geweest van bezorgers. De komende 3 weken bezorgt er een vakantiebezorger in uw wijk en vanaf 30 juli start er een nieuwe vaste bezorger. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door XHANSx