Klacht: Niets geleverd door [email protected], levering niet traceerbaar

op 03 juli 2019 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bank en salontafel besteld bij Leenbakker, deze zouden 4 juli geleverd worden. Nu krijg ik op 27 juni bericht van Leenbakker dat de bank eerder leverbaar is en dus al op 29 juni geleverd kan worden. Dit komt mij nog beter uit aangezien ik dan geen vrij hoef te nemen op werk en ik regel ook direct dat mijn oude bank op 28 juni naar de vuilstort wordt gebracht.

Maar helaas op 29 juni heb ik nog steeds geen tijdspecificatie van [email protected] Na bellen met leenbakker wordt mij verteld dat de bank en de salontafel zijn afgegeven aan [email protected], maar dat [email protected] de artikelen niet meer kan traceren. ze zijn een gedeelte kwijt.

Nu zit ik dus zonder bank en zonder salontafel. Ik krijg een mail waarin staat dat ze nu op maandag komen leveren. Ik bel erachteraan en wat blijkt, dit kan ook niet want ze hebben mijn spullen nog niet getraceerd. Ik moet dinsdag maar weer bellen zeggen ze.

Ik bel dinsdag weer en je snap het zeker wel, nog steeds zijn mijn artikelen niet getraceerd. Na bellen met Leenbakker, besluit de Leenbakker-medewerker er druk achter te zetten, want dit is niet de bedoeling.

Zelfs dit maakt niets uit. want op woensdag na diverse malen contact met [email protected], zijn mijn artikelen nog steeds niet getraceerd. Ik krijg nog een dooddoenend antwoord van de [email protected]: Het zal waarschijnlijk niet om weken gaan, maar een aantal dagen zeker wel. Pardon?

Wat een waardeloze service. Als je niet in staat bent om de levering goed af te handelen, bied dit dan ook niet aan!

Ik zit dus nu op het moment van schrijven zonder bank en zonder salontafel, te wachten op een reactie van [email protected]

als ze mijn artikelen nog deze week leveren!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 05 juli 2019 om 10:15 geantwoord

Beste mevrouw Vegter,

Onze excuses dat wij uw zending niet tijdig hebben kunnen bezorgen.

Op 29 juni heeft u telefonisch contact met ons opgenomen en hebben wij u uitgelegd de goederen nog niet op ons depot te hebben ontvangen en nog geen afspraak voor u te kunnen inplannen.

Op 30 juni hebben wij uw gehele order ontvangen, door een vertraging in ons magazijn heeft het helaas een aantal dagen geduurd voordat uw order was verwerkt en er een nieuwe afspraak met u kon worden gemaakt.

Onze oprechte excuses hiervoor.

Op zaterdag 6 juli zullen wij alsnog uw bestelling komen leveren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

[email protected] Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door judith-vegter