Klacht: Niets geleverd

op 27 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling op 29 juni gedaan.
Verwachte bezorg datum staat nog steeds op 14 juli.
Volgens traceer systeem ligt het pakket al vanaf begin juli in België. Geen idee hoe ik in contact kom met de klantenservice. Chatfunctie of telefoonnummer niet bekend. Alleen Chat via robot computer.
Voor ruim 100 euro besteld en betaald.
Erg vervelend dit!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of goederen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chachalo