Klacht: Niets bezorgd

op 24 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 juli 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bruins,

Hartelijk dank voor uw melding.

Ik zou graag uw klacht in behandeling willen nemen, maar uw gegevens zijn niet bekend bij Extra@Home.

Mogelijk betreft het een levering via Postnl Pakketten. Postnl Pakketten is bereikbaar op 0900-0990.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mver. M Br