Klacht: niet willen verplaatsen van bkr melding belemering zzp bedrijf

op 02 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht

Dit is de melding van cleane zijn maar die 5 jaar na sleep met verschillen de code waar ze niet naar kijken dus
mening hou het gewoon op 1 code
code hebben geen waarden word niet naar gekeken

toch

Geachte mevrouw, meneer,

Bij deze informeren wij u dat bovengenoemde aanvraag is afgewezen vanwege de volgende redenen:

Slechte experian, starter, incasso s op naam. Geen mogelijkheden

ja zeer duidelijk wat ze weten over me

dit word er over u gemeld .
als ze een toetsing doen

Gewenste Oplossing

luisteren naar de huidige omstandig heden en niet kasje naar de muur

de gegeven zijn al meer dan 5 jaar niet meer bekend bij de ing bank daar is het de rekening allang opgeheven

bkr gaat aan de haal met meldingen die niet meer van de tijd zijn

Extra informatie

Na contacten en brie over leg met de Ing bank

wil de bank mijn nog ander half jaar dwaas zitten voor dat ik voor mijn eigen kan beginnen
waar door ik zeker nog afhankelijk blij van de staat
door de 5 jaar na sleep van de code schuld is volledig in gelost bij de Ing bank

maar ze hebben wel in die tijd toen de schuld achter mijn rug om me volledige prive rekening geblokkeerd
waar ik door verder in de problemen ben geraakt

van een =/- 2 achterstanden op een doorlopende krediet in die tijd
top ing bank.
waardoor ik toen genoot zakat was per directe me loon volgende loon over te laten schrijven naar een andere bank

mensen kijk uit met een achter stand bij de Ing bank
voor u het weet is u prive rekening door de Ing bank totaal geblokkeerd

waar u de huur en lasten van die maan niet meer kunt betalen
en meer in de problemen komt

dit is mijn over komen dag maand loon

hier uit blijkt dat de Ing bank u geen gelijk zal geven
en niet klant gericht kan denken

heeft u een code bij bkr
de Ing bank staat niet voor u klaar

Gewenste Oplossing:

schuld herkening dat ze mijn prive rekening totaal hebben geblokkeerd in die tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 20:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Korhorn,

Bedankt voor je bericht. Ik kan helaas niet exact achterhalen uit bovenstaand bericht wat er is voorgevallen en wat er aan is gedaan. Ik wil je graag verder helpen, maar hebben wel meer informatie nodig.

We kunnen je klacht niet via www.klacht.nl behandelen, omdat we privégegevens nodig hebben om te kijken wat er is gebeurd, gedaan en wat we nu voor je kunnen betekenen.

Wil je daarom contact opnemen via telefoonnummer 020 22 888 88 of via Facebook of Twitter?

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door m kor......