Klacht: niet willen terug betalen

op 21 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

na al eerder klachten en briefen en mails , ook bij klacht.nl nog steeds sinds 23 maart geen geld terug ontvangen voor klacht zie verhaal hier onder

Deze brief is al eerder op 24-3-2012 verstuurd aan u, nog geen reactie gehad ook bedrag nog niet terug gehad

Moordrecht 19 juli 2012

Ook heden nog geen € 14.95 ontvangen van uw firma, dit begint dus op diefstal te lijken, heb u 3 maal aangeschreven en u doet alsof u gek bent, U bent in ieder geval een f**k bedrijf die zich onbehoorlijk gedraagt, ik zal dan ook een kopie van alle briefen die ik u geschreven heb aan de redactie van Radar en kassa sturen, zodat er binnenkort een uitzending komt met klachten over jullie, jullie hebben nog 1 kans om het goed te maken ,stort binnen 14 dagen die € 14.95 op mijn rekening, zoniet dan volgen de bekende procedures . O.a. sociale media , Radar Kassa
Youfone Nederland B.V
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Geachte dame/heer

Ondergetekende R.M.A.Koppert klantnummer :1011004046 heeft op 21-03-2012 het op 19-03-2012 afgesloten abonnement op gezegd , dit binnen de termijn van 7 dagen.

Tot mijn verbazing heeft uw bedrijf op 23-03-2012 een bedrag van € 14.95 afgeschreven van mijn bankrekening als zijnde aansluitkosten, die er niet zijn want ik heb en wil geen abo bij U

Ik vind de snelheid waar mee u incasseert, voor iets wat wettelijk nog op te zeggen is , redelijk ongepast ,het zou prettig zijn dat u net zo snel het bedrag weer zou retourneren

Derhalve verzoek ik u vriendelijk doch dringend het bedrag van € 14.95 per omgaande aan mij te retourneren ,op rekening 145511219.

En voor de duidelijkheid deze brief is ook voor de tweede keer een intrekking van een eventueel verleende machtiging

geld terug en ecusses

en eigenlijk moeten dit soort bedrijven verboden worden, zij bestelen mensen en dat is mijn inziens strafbaar , dit zijn ook criminelen, maar zij doen het onder naam van een vrije markt, bahh!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgestelde beller