Klacht: Niet willen leveren

op 12 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er wordt gezegd dat een levering 2 tot 5 werkdagen onderweg kan zijn. Ondertussen is dit al 9 werkdagen en heeft het pakket zelfs nog geen afleverlabel. Ik heb vandaag 12.05.2020 nog maar eens gebeld naar DPD met de vraag waar mijn bestelling blijft. Dit ligt naar hun zeggen nog steeds in het depot in Aalter terwijl mij gisteren telefonisch beloofd werd om dit zeker in orde te brengen tegen vandaag.
Ik heb ook gevraagd om een verantwoordelijke te spreken maar die was niet aanwezig. Ik stelde daarop voor om zelf mijn pakket te komen ophalen in het depot maar dit kan blijkbaar niet meer door de coronamaatregelen. Maar indien er voldoende afstand wordt bewaard moet dit toch mogelijk zijn?
Ik kan begrijpen dat de telefonische wachttijd heel lang is, maar als er geen bekwaam personeel mij tegemoet kan komen in dit probleem en het niet kan oplossen, hou ik hier enkel een hoge telefoonkost aan over en verloren kostbare tijd. Dus ik heb geen enkele garantie dat mijn pakket nog zal toekomen. Ook al doen ik en het bedrijf alle moeite om meer duidelijkheid over de levering van mijn pakket te verkrijgen er wordt nog steeds niets gedaan om dit in orde te brengen.
Ondanks dat ik mijn bestelling correct hebt uitgevoerd en ook het adres in orde is, kan het pakket niet geleverd worden. Uit het besteloverzicht blijkt duidelijk dat er niets verandert. Telkens wanneer mijn pakket in het depot ligt en het klaar is voor levering kan het zogezegd niet geleverd worden wegens een incorrect adres. Ik heb nochtans duidelijk en in detail mijn adres en woonplaats beschreven ( zowel tijdens mijn bestelling als tijdens het telefonisch gesprek met een medewerker).

Als ik eindelijk duidelijkheid krijg waneer het pakker geleverd word ik blijf de hele dag thuis om uiteindelijk niets in ontvangst te krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaanen