Klacht: Niet werkende tacker

op 09 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht op 14 juni de tacker bij Lidl en helaas deed helemaal niks ik heb de tacker geruild bij de Lidl en nou ja deed ook niks baalde heel erg ervan heb netjes mijn geld terug gehad maarja heb wel de spijkers en nieten plus zo,n xtra box met nieten en spijkers weet nou niet of ik die ook op andere trackers kan gebruiken anders ligt het er maar heel jammer

Gewenste Oplossing:

Als ik toch een tacker kan bemachtigen van de Lidl maar eerlijk gezegt heb er geen vertrouwen meer in 2 x kopen 2 x stuk doet helemaal niks

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2016 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sassie39