Klacht: Niet Vriendelijk medewerkster

op 15 april 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde netjes om iemand te woord te staan en zei alleen dat ik bij iedereen de voice mail kreeg en dat ik gewoon iemand wilde spreken. Toen begon ze te zeggen het is niet anders en het ligt aan hun of ze u willen spreken. En gooide de hoorn erop.

Gewenste Oplossing:

Dat ik normaal behandeld word aan de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Russchen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 15 april 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Het is uiteraard niet de bedoeling om u niet vriendelijk te woord te staan. Wij gaan dit intern uitzetten. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Rene38