Klacht: niet volledig geïnformeerd over overstap en aansluiten middels kabel

op 07 oktober 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na een mooi aanbod van ziggo belde KPN om een aanbod te doen om te blijven. Ik zou het alles-in-een pakket instap krijgen. Nu is de monteur bij mij geweest, en blijkt dat de bekabeling niet via de coax kabel gaat, maar er moet een kabel onder de grond doorgetrokken worden naar de TV en naar boven. Dit kost veel geld, per kwartier en voor het aantal meters. Hierover ben ik niet geïnformeerd. Ik heb duidelijk gecheckt aan de telefoon dat er geen extra kosten zouden zijn. De monteur ging onverrichter zaken weg, en zei dat KPN mij zou bellen. Dat is nu, een week later, niet gebeurd.
Ondertussen is de termijn waarop ik van het abonnement af kan verstreken en moet ik na 45 minuten bellen met KPN ook nu nog schriftelijk een klacht indienen, zodat het abonnement (wat niet geïnstalleerd is) af te zeggen. Deze klacht is uitgebreid besproken met mw Angelique Jekel van de afdeling service.
Aan de klacht is niets meer te doen, ik verwacht nu dat ik kosteloos van dit alles in een abonnement af kom middels dit schrijven en alles (voorlopig) bij het oude blijft (alleen telefonie en internet)
Vriendelijke groet, Monique Seinstra

Vriendelijke groet, Monique Seinstra

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Seinstra