Klacht: niet voledige namen

bij boeking is niet naar mijn voledige voornamen gevraagt er is alleen gevraagt of ik de hoofd boeker was toen werd naar mijn voornaam gevraagt en antwoorden theo als men gevraagt had naar mijn indentietijd had ik mijn pasje laten dus op mijn ticket staat alleen theo en moet nou betalen om mijn volledige voor namen op een nieuwe ticket ik vind dit een fout van het personeel die bovendien alles moest vragen aan een andere medewerker

als dit na eer en geweten word opgelost ik kom als klant en ga er vanuit dat de medewerker mij goed advies geeft

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 03 juni 2016 om 14:31 geantwoord

Beste meneer Zonderhuis,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb direct contact opgenomen met onze vakantiewinkel in Haarlem. Mijn collega geeft aan dat de 1ste voornaam volgens het paspoort of id-kaart is gevraagd en dat Theo doorgegeven is. Na de boeking heeft u ook de boekingsbevestiging ondertekend waar ook op vermeld staat dat de naam volgens paspoort of id-kaart dient te zijn.

“(Geboorte)achternaam, 1e voornaam, geboortedatum en nationaliteit dienen overeen te komen met de gegevens zoals deze vermeld staan in het geldige reisdocument (paspoort of identiteitskaart).”

U heeft toen niet gemeld dat de naam niet in goede orde was. Vaak kunnen wij binnen één dag dit nog kosteloos aanpassen. Helaas wordt er momenteel door de touroperator 27 euro gerekend voor het wijzigen van uw naam, welke wij doorberekenen. Ik zie dat uit coulance de wijzigingskosten van D-reizen niet aan u zijn doorberekend.

Wij gaan in deze kwestie niet over tot het vergoeden van de wijzigingskosten van de touroperator.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door theo (theodorus leonardus antonius) zonderhuis