Klacht: niet voldoende geinformeert

dusty1947 op 12 november 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

een bestelling van rond de 60 euro met bijkomende kosten voor verzending en verzekering zo rond de 85 euro daar ga je mee akkoord, en betaald , bij het bezorgen moest ik nog eens een bedrag van , 32 euro voldoen dat vond ik te veel pakje niet aangenomen, en dacht ik die gaat retour maar nee deze wordt vernietigd in opdracht van Licht in the Box en ik heb slechts de helft van mijn geld terug ontvangen,en voel mij dus bestolen .

Bij levering van de goeder voor dezelfde prijs zonder kosten aan de deur ,of het totaal betaald bedrag retour .

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 12 november 2017 om 20:55 geantwoord

dusty1947

Heeft op 13 november 2017 om 09:00 geantwoord

ik vind dit een schandalige manier van handelen ,en zal dit zo vaak mogelijk ter spake brengen als mogelijk is .
u weet toch met wie u zaken doet en weet toch wat de verzending bij u bezorger kost , ik was verzekerd en had de kosten voldaan .
DOE MIJN GELD TERUG

Alle klachten die gemeld zijn door