Klacht: Niet verwijderen van klachten

op 23 december 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Een klant had een klacht geplaatst maar niet terecht en had daar spijt van. Ze hebben de klacht ook verwijderd maar blijft zichtbaar op jullie site. Ook vind ik het raar dat iedereen zo maar dubbele klachten kunnen vermelden zodat het aantal klacten oploopt. Ook kunnen er mensen zomaar klachten schrijven om je bedrijf expres schade te geven. Ook hier is niets aan te doen. Staan dan wel als klacht gemeld. Dit heb mij iniddels al orders gekost.

1- Als de klacht die verwijderd is ook niet meer zichtbaar is.
2- Dubbele klachten verwijderd worden
3- Een klacht alleen goedkeuren als er aangetoont kan worden dat er inderdaad over een klant gesproken word

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 23 december 2016 om 19:12 geantwoord

Beste Yorimeubels,

Als een klacht melder de klacht af sluit, dan is deze niet meer online zichtbaar. Alleen de melder van de klacht kan dit doen, mocht dit niet lukken dan graag contact opnemen via accounts@klacht.nl. We weten niet om welke klacht dit gaat.

Het plaatsen van dezelfde klacht is niet toegestaan, mochten we dit constateren dan zullen we deze verwijderen. Graag een link naar de klachten die volgens jullie dubbel geplaatst zijn.

Helaas kunnen wij niet beoordelen of de inhoud van een klacht altijd gefundeerd is of niet. We adviseren u om uw kant van het verhaal te plaatsen bij de klacht. Als een klacht echt onterecht is dan kunnen jullie deze ook zonder 'echte' oplossing op 'opgelost' zetten.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Tom
tom@klacht.nl

Reactie van de melder van de klacht Yorimeubels

6 maanden geleden - Het is toch raar dat jullie als oplossing aangeven dat ik de klachten maar als opgelost moet zetten tussen aanhalingsteken. Wat heb deze site dan voor nut. Behalve dat jullie rijk worden door de reclame inkomsten. Waarschijnlijk staan er van de bedrijven die bij jullie adverteren ook geen klachten vermeld

Alle klachten die gemeld zijn door Yorimeubels