Klacht: Niet verschenen taxi

op 19 februari 2018 over Valys in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren,17-2-2018, heeft dhr. J.T. Janssen, (pasnr.147078575) een rit geboekt naar Siebengewald,. Doet dit wekelijks. De taxi is niet hier geweest, Dhr. zat tijdig klaar en collega en o.g. zaten op een plek waar continu zicht is op de weg waar de taxi moet komen. Ook hebben we beide een telefoon op zak. Na een uurtje opnieuw gebeld en is dhr. uiteindelijk om 15.00 uur opgehaald, Hierbij afgesproken dat hij een uur later (17.00u i.p.v. 16.00u) weer opgehaald zou worden. Dhr. werd op 5 over half 5 opgehaald en is zegge en schrijve net 3 kwartier bij zijn zus geweest.
– Dhr. is erg ontdaan door de gang van zaken gisteren. (Zoveelste keer)
– Het telefoontje met klantenservice omtrent bellen van chauffeur naar afdeling is m.i. discutabel.
– Zou verkeerd adres zijn doorgegeven door dhr. .Heb er zelf bij gezeten dat hij het juiste adres is doorgegeven. Dit is vaker als argument benoemd. Heb dit zelf al vaker op een doordeweekse dag bij de administratie van Valys doorgegeven.
Dhr. woont sinds 1-3-2017 op Den Herk 2c

Gewenste Oplossing:

- Als de klacht z.s.m. naar behoren wordt afgehandeld.
- Dat dhr. naar tevredenheid wordt gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Valys over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door VB team 2