Klacht: niet vermelding kosten ontbijt

op 25 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb net via booking.com voor mijn verjaardag een kamer bij Charme Hotel Hancelot te Gent geboekt. Ik heb daarbij gekozen voor de luxere duurdere kamer (superior tweepersoonskamer). Pas nadat ik heb geboekt worden de kosten van het ontbijt, € 20 per persoon per ontbijt, als meerprijs gegeven, maw meerprijs € 80,00! Naast het feit dat bij de aanbieding niet vermeld staat dat de kamer excl. ontbijt is, worden de meerkosten hiervan pas duidelijk na de boeking, die nota bene ook niet meer ongedaan gemaakt kan worden. Dit is misleidend en voor mij reden om geen gebruik meer te maken van deze organisatie als deze klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de meerkosten van het ontbijt worden verdisconteerd in de kamerprijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berna Kramer