Klacht: niet verbruikt, wel betalen

op 14 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

voordeelweb abonnement aangeboden, nooit een toestel ontvangen,( bleek uitverkocht te zijn) de boel zou geannuleerd worden, maar wat blijkt, abonnement wel omgezet ( zonder toestel!) waardoor ik een week lang buiten mn bundel heb gebeld met het gevolg een rekening van 84 euro ipv de gebruikelijke 24.heb inmiddels een stuk of 40 medewerkers gesproken die het in orde maken,de klantenservice aangeschreven, hoofdkantoor gebeld, maar u raadt het al…. ze geven allemaal toe dat er iets mis is gegaan, maar naar m’n centen kan ik fluiten, het is zelfs al gebeurd dat er halverwege mn verhaal de verbinding werd verbroken.. vodafone is zeer goed in het ontvangen van geld, maar de cursus omgang met klanten hebben ze waarschijnlijk niet gevolgd. ZEER TELEURSTELLEND!!!!

mn geld terug

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste zok, Bedankt voor je reactie. Ik zie dat een collega je klacht al behandeld heeft. Je hebt van haar een e-mail gekregen met de klachtoplossing. Met vriendelijke groet, Jeannette

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 11:22 geantwoord

Er is inmiddels een e-mail met klachtoplossing naar de klant gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door zok