Klacht: niet uitleveren van jurk, zelf ophalen

op 15 juni 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

14-6-2016 een jurkje van Maje besteld bij Bijenkorf Den haag (telefonisch) zij hebben mijn maat nog als enige in de winkel hangen heel raar maar niet op de website te verkrijgen.

Ik had daarvoor Maje, PC Hoofdstraat te Amsterdam gebeld en zij wist mij te vertellen dat deze maat nog als enige in de winkel in Den Haag te verkrijgen is.

Maar nu wil ze de jurk niet opsturen, ook niet als ik dit direct wil overmaken.

Ik woon zelf in Zaandam en ben niet in de gelegenheid om een deze dagen naar Den haag te gaan dit wordt pas zondag , de verkoopster zei ik hou de jurk apart maar als ik deze kan verkopen dan doe ik dat.

Ik zou het heel jammer vinden want ik wil deze jurk graag voor een bruiloft dragen

Zou u me kunnen helpen ???

als de jurk opgestuurd wordt naar mijn adres

I. Keijzer
Albert Keijzerstraat 1
1508 EZ Zaandam

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 juni 2016 om 09:16 geantwoord

Beste mevrouw Keijzer,

Het is niet altijd mogelijk om artikelen van het ene filiaal naar het andere filiaal op te sturen. Bijvoorbeeld omdat een artikel daar te breekbaar voor is, of in de aanbieding is. Naar een huisadres artikelen opsturen is nooit mogelijk voor de filialen.

Helaas is dit niet iets wat ik voor u kan regelen.
Mijn excuses daarvoor.

Team Webcare
de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door maje jurk