Klacht: niet tevreden laatste keer centerparcs

op 13 juli 2012 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij de boeking het huisje 969 gevraagd die was bezet ik zou een huisje krijgen precies aan de overkant nou dat was dus niet zo wij komen speciaal voor het vissen en dan gooi je je hengel uit ligt er zo veel rotzooi in het water dat je de eerste dag al 4 dobbers kwijt bent dan ga je verder op kijken bij de waterval ook al een grote bende en dan vind je een plekje en dan zit er een wespen nest drie keer doorgegeven en toen we donderdag avond weggingen eerder dan gepland want we hadden de balen er van toen zat het wespennest er nog ik vind dit een slechte zaak drie jaar geleden zijn we voor het laatst geweest en we zijn weggebleven omdat het water toen al zo vol vuil lag nu dachten we het zal wel een keer beter wezen maar nee daar word dus niets aan gedaan ik wacht u reactie af en anders voor ons geen centerparcks meer je betaald voor een fijne vakantie het was meer ergenis

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan jullie over ik wil wel een keer het water schoon maken zodat we met plezier kunnen vissen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 september 2012 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park.

Alle klachten die gemeld zijn door julian2003