Klacht: Niet tevreden

Teresa Keylin op 15 december 2021 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is allemaal oplichterij, vergeef me, maar het is een slimme overval, ze gebruiken gewetenloze training, gebruiken zelfs persoonlijke gegevens zonder toestemming en ze maken de klant vertrouwen en ontdoen zich van al hun wetten en zonder informatie of uitleg over de wijzigingen te geven

Gewenste Oplossing:

Blijven met energiedirect en energiedirect terugbetalen opzegvergoeden in 2021

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 15 december 2021 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Teresa,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de aanmelding, toch bedankt voor het melden hiervan!

Ik zie dat de vergoeding van de boete is goedgekeurd en dat wij je deze dus gaan terugbetalen. Wel zie ik dat er een opzegging is binnengekomen, klopt dit?

Als je opzegt binnen de looptijd dan zullen wij de vergoeding niet gaan uitbetalen. Mocht het niet de bedoeling zijn om op te zeggen dan kun je contact opnemen met de leverancier die jou over zou nemen om dit te annuleren. Op die manier zeggen wij niets op en blijven we jouw leverancier.

Heb je hier nog meer vragen over? Stuur ons gerust een e-mail via [email protected] Wij zijn ook bereikbaar via de chat in de Regelneef app en via Social Media.

Groetjes,
Laura I Webcare energiedirect.nl

Teresa Keylin

Heeft op 15 december 2021 om 10:13 geantwoord

ze liegen en zien meer leugens onder ogen

Alle klachten die gemeld zijn door Teresa Keylin