Klacht: Niet terugbetaalde Waarborg en ook het teveel betaalde voor half pension is niet terugbetaald

op 16 december 2017 over Jisells in de categorie Online Reisbureaus

Op 26 september vertrokken wij met 4 personen naar Cyprus. Tijdens de reis hoorden we van medereizigers dat de waarborg reeds was teruggestort. Bij thuiskomst controleerde ik de rekening en bij ons was dit niet het geval. Ik stuurde reeds verschillende mails en belde ontelbare keren maar steeds geen antwoord.
Apart hiervan boekten wij voor half pension, bleek ter plaatse dat medereizigers die daar boekten het half pension goedkoper kregen. Ik stuurde hieromtrent een mail en kreeg direct antwoord dat dit binnen de 14 dagen zou geregeld worden. Echter NIETS meer gehoord.
Jisells travel geeft absoluut een slechte service en is als online reisbureau totaal af te raden. Sorry

Graag de terugbetaling van de 200 Euro waarborg en het teveel betaalde voor het half pension.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jisells

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jisells nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door felipevs