Klacht: niet terechte verplaatsing naar ander Hotel

op 30 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn sinds donderdagavond bezig na bericht van Hotel Le Royal Ours Blanc ,in Alpe D’Huez.Zij wilden ons verplaatsen naar ander hotel en waar we niet mee accoord zijn gegaan, meteen Booking gebeld, ze zouden het in orde maken. Dit Alternatief is op hun site ook veel goedkoper aangeboden,en wij hebben le Royal Ours Blanc al 10 februari geboekt en betaald en dan krijgen we op 26 mei s’avond een bericht dat er geen plaats is. Dit kan niet temeer wij dit hotel gekozen hebben vanwege het gebeuren Alpe d’huzes op 2 juni en dit vlak bij de finish staat, zodat wij het gebeuren kunnen volgen omdat ik niet ver kan lopen of staan.Onze kleinzoon,zoon en schoondochter fietsen nl mee.Nu hebben we pas net bericht gehad van Booking.com dat we er niet terecht kunnen na vele telefoontjes mijnerzijds,altijd keurig te woord gestaan,ze zouden het oplossen.Dan eventueel zorgen voor een ander duurder hotel in de buurt zeiden ze mij nog vrijdagavond na telefoontje van 30 min.Mevr. had haar supervisor gesproken en die ging akkoord.Maar ze moesten hotel nog verwittigen.Maar nu krijg ik pas op het laatste moment bericht.Maar ik sta toch in mijn recht, kunt U mij helpen?

Dat ze ons overplaatsen naar duurder hotel, of prijsverschil terugbetalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eljaad