Klacht: Niet te bereiken. En geen duidelijkheid betreft volledige restitutie.

op 08 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

20 maart zou ik met mijn vriend naar New York gaan. Mijn vlucht is toen geannuleerd. Ik heb een week daarna bericht gehad van BudgetAir dat ik in aanmerking kom voor volledige restitutie en dat ze het in van gaan zetten. We zijn inmiddels alweer 6 weken verder en heb niks meer gehoord. Een vriendin van mij zou ook naar New York gaan op 14 april en zij heeft haar geld vorige week wel terug gekregen van Flysmarter. Ik vind de communicatie vanuit BudgetAir erg slecht en ze reageren niet op mijn mails. Ik heb inmiddels zeker 6-8 mails gestuurd.

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 16:46 geantwoord

Beste Rashida,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Op 19 maart is de restitutie ingediend bij de luchtvaartmaatschappij. Hierover ben je op 19 maart geïnformeerd. Uiteraard kan ik me voorstellen dat je het geld zo snel mogelijk terug wilt ontvangen. Ook luchtvaartmaatschappijen zijn op dit moment druk bezig alle annuleringen te verwerken. Je kunt je voorstellen dat dit wat langer kan duren. Helaas kan ik geen termijn aangeven. Wanneer we de teruggave ontvangen hebben wordt het teruggestort naar de rekening waarmee je de boeking oorspronkelijk betaald hebt. Je ontvangt hierover automatisch bericht. Dit betekent dat een e-mail sturen niet nodig is.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 17:18 geantwoord

ik heb nog steeds geen duidelijkheid. En ik heb zelf ook contact opgenomen met KLM en ze verwijzen mij steeds maart BudgetAir. Allemaal erg onduidelijk. Ik zou graag willen weten wat het wacht termijn kan zijn. Zoals bijvoorbeeld 1-10 weken. Dan heb ik daar vrede mee. Maar voor nu nog steeds geen duidelijkheid. Ook omdat andere maatschappijen wel geld hebben terug betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door R.a.s.