Klacht: Niet te bereiken

op 28 april 2017 over Wertgarantie in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 maanden geleden mijn telefoon ingeleverd voor reparatie. Deze viel niet te repareren, dus ontving ik een mail (na 2 maanden) dat ik contact moest opnemen met Wertgarantie. De medewerkers van het telefoonnummer dat genoemd werd konden mij niet helpen en verbonden mij door naar een ander telefoonnummer. Ook zij konden mij niet helpen. Per mail krijg ik ook geen reactie. Ik blijf bellen en word van het kastje naar de muur gestuurd, niemand kan mij helpen.
Ik betaal elke maand premie en zit al 3 maanden zonder een goed functionerende telefoon. Waar mijn eigen telefoon is, is onbekend.
Ik vind het schandalig en onacceptabel hoe deze organisatie met haar klanten omgaat. Als ik volgende week nog niks gehoord heb, schakel ik mijn advocaat in.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn eigen telefoon terug krijg, een nieuw toestel ontvang en nooit meer met deze organisatie te maken hoef te hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wertgarantie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Senders