Klacht: niet te bereiken

op 17 mei 2019 over DigiD in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week vrijdag een nieuwe activeringscode moeten aanvragen omdat mijn DigiD niet meer werkte (verlopen?) Binnen 3 werkdagen zou ik een brief met activeringscode krijgen. Helaas, na 5 werkdagen nog niets ontvangen. Na 4 dagen begonnen met bellen, en nu, op dag 5 is er gewoon nog steeds niemand bereikbaar. Sta inmiddels 20 minuten in de wacht en krijg om de 20 seconden hetzelfde irritante bandje. Zou fijn zijn om te horen hoelang het wachten ongeveer nog gaat duren….

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen de beloofde termijn mijn code had gekregen. Heb met spoed mijn DigiD nodig. En als je dan probeert te bellen en je komt er niet door dan is de frustratie compleet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Alle klachten die gemeld zijn door Marluce