Klacht: Niet stoppen op de juiste halte!!

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond 5-10-’17 moest mijn dochter naar de vinkebuorren vanuit lemmer om daar door te reizen naar Oudemirdum. Omdat de weg van lemmer naar sondel 15 min eerder dicht ging dan de planning, moest er een andere route gevolgd worden via Follega. Helemaal niet erg, maar ze moest naar de vinkebuorren in wijckel, toen de buschauffeur in wijckel afsloeg naar balk, vroeg ze of hij niet naar de vinkebuorren ging rijden omdat dat de route is! Werd er keihard gezegd dat ie daar geen tijd voor had!!! Ze is toen in wijckel bij de kerk maar uitgestapt, maar daar staat je dochter in t pikke donker.. Lijkt nergens op, Waarschijnlijk dezelfde chagerijnige chauffeur als de klacht hierboven, was namelijk de om dezelfde tijd!

En zoiets is haar al eens vaker gebeurt, toen moest ze een uur wachten op de vinkebuorren savonds om half 10! Had ze maar moeten zeggen dat ze naar Oudemirdum moest dan had hij de chauffeur gebeld om te zeggen dat ie moest wachten. Vind dit zeer storend en belachelijk, er word genoeg voor betaald..

Gewenste Oplossing:

Chauffeurs maar eens op hun gedrag aanspreken, lijkt nergens op. Ee zijn heel vaak klachten maar mensen melden het vaak niet omdat het teveel gedoe is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste FdeJteO, Dat is niet zo mooi om te lezen! Niet leuk dat de chauffeur zo reageert en erg vervelend dat dat je dochter hierdoor bij een verkeerde halte moest uitstappen in het donker. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga het melden in de regio maar ik heb de volgende gegevens nodig om de juiste rit erbij te zoeken: - Om welke buslijn gaat het? - Wat was haar opstaphalte? - Hoe laat is ze opgestapt? met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door FdeJteO