Klacht: Niet stoppen halte; onbeschoft gedrag chauffeur

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij de bushalte aangekomen reed de buschauffeur door. Dit kan per abuis gebeuren. Met meerdere mensen wilden wij uitstappen. Men attendeerde hem erop en riep of hij kon stoppen. Waarschijnlijk was dit niet vriendelijk genoeg aangegeven. De chauffeur riep eerst nog “Rustuggg” daarna stopte hij op onbeschofte wijze door 2 x hard op de rem te trappen. Hierdoor vlogen we door de bus heen. Ik kon niet meer iets beetpakken om de val te stoppen en bezeerde op harde wijze mijn linkerknie.

Als de buschauffeur zijn werk ook serieus neemt en zelf ook rustig blijft; ondanks dat hij zelf misschien vindt dat hij niet juist of onvriendelijk bejegend wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 11:52 geantwoord

Beste Boerhaave,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie over de chauffeur van lijn 386 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker.
Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat met u en dat de pijn aan uw knie minder is.

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Boerhaave