Klacht: Niet stoppen bij gewenste halte

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is mij deze week twee keer overkomen dat buschauffeur (beide keer dezelfde chauffeur) niet bij de gewenste halte stopte. Ik heb beide keren meerdere malen op tijd op de stopknop gedrukt, maar de buschauffeur reed helaas twee keer gewoon door. Ik weet zeker dat de stopknop goed functioneerde, want het lampje van het stopteken brandde. Op dinsdag 30 augustus om 13:40 stopte de buschauffeur niet bij de halte Scheidingsweg, Schijndel, maar reed door tot de halte Rooiseweg. Dit gebeurde ook op donderdag 1 september om 16:40.

Ik ben tevreden als deze buschauffeur persoonlijk wordt hierover wordt aangesproken, en in de toekomst wel stopt als de stopknop wordt ingedrukt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Evienne, Niet leuk om te lezen dat je ondanks dat je op tijd op de stop knop drukte, niet bij de juiste halte uit hebt kunnen stappen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag melding van maken maar zou je dan nog bij me aan kunnen geven om welke buslijn het gaat? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht EvienneWilbrink

1 jaar geleden - Beste Arriva, Het gaat om buslijn 156, richting den bosch station. Met vriendelijke groet, Evienne Wilbrink

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:26 geantwoord

Hoi Evienne,

Bedankt voor je reactie en aanvullende informatie. Aan de hand van deze informatie, maak ik melding richting de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door EvienneWilbrink