Klacht: Niet serieus genomen

op 19 april 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Proeflenzen bij Pearle voor 35 euro. Ik vroeg of ik peroxide vloeistof mocht omdat ik last krijg van mijn ogen met gewone vloeistof. Dat kon. Het flesje was echter na een paar dagen al leeg. Dus een nieuwe gevraagd. Hoefde daar niet voor te betalen, hoorde bij de proefperiode volgens medewerker.
Na controle vroeg ik weer om flesjes peroxide vloeistof omdat ze zo snel opgaan. De medewerker scande ze en vroeg er geld voor. Ik reageerde verbaasd omdat mij de vorige keer was verteld dat het bij de proefperiode hoorde. Toen zei ze dat je maar 1x zo’n flesje meekrijgt en dat je daar een maand mee zou moeten kunnen doen. Ik zei dat het bij deze vloeistof maar een hoeveelheid voor een paar dagen is. Dat kon niet, dat hadden ze nog nooit gehoord. En het stond volgens de medewerker nergens dat ik peroxide vloeistof gebruikte, terwijl ik met mijn eigen ogen heb gezien dat de opticien dat erbij haf getypt bij de eerste aanmeting. Nou na veel gedoe heb ik kunnen laten zien dat de lenzenhouder bij peroxide vloeistof anders is dan bij gewone lenzenvloeistof en heb ik nog twee verpakkingen meegekregen.
Ik vind het ronduit slecht dat het personeel geen kennis heeft van haar eigen producten en dat ik niet serieus wordt genomen en er in eerste instantie vanuit wordt gegaan dat de fout bij mij ligt!

Als er naar mij geluisterd wordt en misschien eerst even vragen wat ik precies bedoel en waarom in plaats van dat er gelijk conclusies worden getrokken. Dat is totaal niet klantvriendelijk en zeer onprofessioneel!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 29 april 2016 om 10:16 geantwoord

Beste mevrouw Van Houdt,

Wij hebben u een aantal keren geprobeerd te bereiken. helaas hebben wij u niet telefonisch kunnen bereiken. Ook heeft u niet gereageerd op ons verzoek ons terug te bellen. Wij zullen u daarom een brief sturen. Indien u nog vragen heeft kunt u uiteraard weer contact met ons opnemen.

met vriendelijke groet,
Webcare Team Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door mfl