Klacht: Niet schone cottage

op 02 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Kwamen aan ik de vip cottage legden onze spullen neer en gingen rond kijken helaas in de keuken geen schone spullen glazen waren helaas niet de schoonste we hadden de vip cottage wel wat luxer verwacht loop je in t kleine winkel centrum kijk je naar spulletjes voor de achterblijvers thuis word er gezegd wij gaan over 2 minuten dicht willen jullie het asjeblieft afrekenen of weg gaan nou sorry hoor daar ben ik zeker niet van gediend sta je in de speelhal wil je wisselen doet de automaat het niet wil je de mederwerker spreken om geld te wisselen aan de Balie word er gezegd van zie je het bordje niet staan.
Cycly center
Mag wel wat duidelijker aangeven worden voor een gewone familie fiets betaal je 12 euro en voor een elektrische betaal je ineens 19,50 euro dat vonden wij er niet voor waard je krijgt hem mee als hij bijna leeg is nou wat een plezier heb je er aan.
Cottage
Was niet schoon overal aan de muren/plafond spinnenwebben slaapkamer/woonkamer stonk deur open gezet ramen open gedaan maar helaas het hielp niet, bij de vaatwasser geen gebruiks aanwijzing handig voor mensen zonder vaatwasser de deuren mogen wel eens na gekeken worden de schuifdeuren.
Wij zijn geweest van. 29-04 tot 02-05 voor 320euro maar het was het eigenlijk helemaal niet waard
Hier hebben wij zolang voor moeten sparen om samen weg te kunnen en dan tref je dit aan nou zonde van onze geld hadden we beter voor een ander park kunnen gebruiken.

Schone cottage en een tegoed bon voor het park en een grotere cottage of een andere boeking wat te gemoet komt. wat vriendelijker personeel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2016 om 13:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ricomonnee