Klacht: Niet reagerende tocuhscreen

op 28 juli 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn iPhone 6 plus 64GB reageert soms niet op aanrakingen, Daarin tegen reageert het scherm ook als ik deze niet aan raak. Door het scherm ligt diagonaal te buigen los ik het probleem tijdelijk op.
Ik heb een verzekering bij de KPN waar ik tot voorheen naar een XL/Business winkel kon gaan waar mijn iPhone direct werk gemaakt c.q. omgeruild voor een nieuwe. Nu moet het worden opgestuurd naar e-repair. Als leentoestel krijg je dan een iPhone 5 16 GB.
Na 10 dagen me telefoon terug gekregen met de mededeling dat er een software update is uitgevoerd en de telefoon moet werken.
Mijn iPhone was al up to dat met de nieuwste software van Apple?!!!
Besloten om mijn opnieuw aan te melden voor reparatie maar met een nog uitgebreidere klacht omschrijving en met de mededeling om mij te bellen voor verdere uitleg omtrent de klacht.Dit keer was er niet eens een leentoestel beschikbaar. Na 10 dagen de telefoon wederom retour gekregen met kort samen gevat de volgende reparatie omschrijving: Bij onderzoek in orde. Er is geen defect aan het toestel gevonden en functioneert volgens voorwaarden fabrikant. Het probleem heeft mogelijk een andere oorzaak, bijvoorbeeld een defecte lader of batterij. De netwerkinstellingen zijn gewijzigd. Wat heeft dit te maken met een defect touchscreen?! Nog steeds werkt mijn iPhone niet naar behoren…

Mijn iphone word omgeruild voor een goed werkend exemplaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley Nahuijsen