Klacht: Niet reageren op klacht al sinds oktober wel syncasso op daj

op 03 april 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De Ns heb ik in oktober benaderd tavfoutieve facturen en onterechte afschrijvingen contact gezocht nul reactie op klacht of mail ook niet binnen de hun gestelde tijd stuurde syncasso op me af daar aan betalingen verricht deze zijn niet bij ns verwerkt in febr nam eindelijk iemand van de klantenservice contact op deze persoon zou alles uitzoeken en mij mailen waar ik op diende te reageren en bewijzen te sturen dat gedaan op de mail gereageerd ook dan Weer mail beticht binnen 5 dagen krijgt u antwoord ik moet nu nog antwoord krijgen alleen syncasso en NS blijven dreigen zonder enige communicatie zowel ns als syncasso verzocht mij antwoord te geven en mij te bellen syncasso belde 1 maal maar toen was ik aan het werk belde ik twrug kreeg ik een bandje en hing ruim half uur in de wacht NS bellen idemdito hang je ook zo half uur tegen betaling in de wacht.

Als ze mijn klacht serieus nemen mijn mail beantwoorden en tot een oplossing komen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kever1966