Klacht: Niet opvolgen klachtenform van Marktplaats

op 04 oktober 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb een betaalde advertentie geplaatst, ca 3 weken geleden.
Mij is gebleken dat bij het opvragen van deze en andere advertenties
de aangevinkte VRAAG wegvalt en open staat. Dan komen er allemaal advertenties met leasebedragen en slechts enkele juiste advertenties met vraagprijzen. Ook veranderen dan andere zaken. De klant krijgt de indruk dat er slechts enkele wagens te koop staan. Dit betekent dat vele gegadigden mijn advertentie NIET hebben kunnen zien.
Ik heb er 3 keer een klachtenformulier over ingediend, op verzoek met kopieën en voorbeelden. Men heeft tot op heden NIETS gedaan en ik voel me gedupeerd maar ook genegeerd. Dit betekent dat men de klanten benadeelt . Ik heb heden nogmaals telefonisch aan Patty doorgegeven wat er aan schort, die mij NB vertelt dat ik voorbeelden moet opsturen, terwijl die bij Marktplaats liggen ! Is het gek dat ik mijn vertrouwen in Marktplaats heb verloren ?

1. Als men positiever aan de telefoon reageert op klachten, niet van: ik denk dat we dat niet kunnen verhelpen.
2. De klachten zelf uitprobeert, dan ziet men wat er aan mankeert
3. Altijd reageert op klachten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

Reactie van de melder van de klacht jobelia77

1 maand geleden - Er heerst een verkeerde mentaliteit bij de medewerkers van, men schijnt zich onaantastbaar te voelen. Ik zou me dood schamen als ik hiervan beticht wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jobelia77